( 2011.jun.30. - Életeem Linkecs Vivien)

Életeem

Az életem ilyeen :D Lehet hogy érdekeel ;)

Látogatószámláló :D

2011.jun.30.

2011.07.01. 08:05 | linkecs.vivi | Szólj hozzá!

 Ma délelőtt megint csak laptopoztam megpakoltam a bőröndbe. Pedig még korán van :S Délután elmentünk a TESCOba xD Olyan FILA bőröndöt akartunk  a pontokért,de nem volt... Aztán az aré vagy vmi ilyesmibe vettünkegy csosda szép bőröndöt.. Itthon összevesztünk az ikertesómmal rajta hogy kié legyen. Én nyertem :D Meg majd megkapom a lenti plazma tv-t és lent meg lesz egy 3d-s :D De mégnem. Ja, és az ikertesómnak meg újat vennének :]  Aztán nem sokkal később lejött Botond és megbeszéltük mi lesz ZUMBÁN. Gyalog mentünk ZUMBA'ra és megijedtem egy kutyától és egy sündisznótol útközben. Mindenkinek integettünk. :D Amikor odaértünk kibeszéltünk vkit. Aztán a tornaterem ajtója előtt hülyéskedtünk és mindenki minket figyelt nem a tanárt. Új tanár volt :(( Anyék jól nyomtáák =) Aztán itthon megnéztük a Jóban Rosszban és tetéltünk xD

Egy kép :

Csak hogy így menj el- Páá#

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsilinkecs.blog.hu/api/trackback/id/tr243029186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása