( 2011.jun.29. - Életeem Linkecs Vivien)

Életeem

Az életem ilyeen :D Lehet hogy érdekeel ;)

Látogatószámláló :D

2011.jun.29.

2011.06.29. 15:12 | linkecs.vivi | Szólj hozzá!

 Libabőrös leszek hogy nem sokáraa nyaraláás :Đ

Ma délelőtt egyszerűen csak laptopoztam meg anya kifestette a körmöm és most nem rég rá tettük a gyöngyökeet :D Hozok majd képekeet is :)) Facebookoztam,zsvv.ml-eztem fejléceket gyártottam meg fotózkodtaam xD meg zenéét hallgattam. Elég uncsi voolt a nap. és még hátra van vag y6 óra. és akkor is írok majd. :D Nah akkor jöjjön a körmöm. (pedikürt nem rakok ki,mert nem vagyok meggelégedve a lábammal.de a pedikűrrel igen Łl)

Nekem teccik ^^ Olyan egyedii xd

 

 

Akkor a fotózkodásomról is jön pár fotóó xD : 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsilinkecs.blog.hu/api/trackback/id/tr113024780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása