( Hátsziaa :D - Életeem Linkecs Vivien)

Életeem

Az életem ilyeen :D Lehet hogy érdekeel ;)

Látogatószámláló :D

Hátsziaa :D

2011.06.25. 19:49 | linkecs.vivi | Szólj hozzá!

 Szia :D

Most indult a blogom. Kicsiit érdekes az életem :S Ha jellemezném magam akkor: ~szőke vagyok, ~őrült, ~néha kicsit szemét, ~bulizós, ~barátságoos :D Szeretem a kutyámat (lilikéét) és a vásárlást , de nem vagyok az a beképzelt liba *o* A következő blog bejegyzésekbe nem fogok igy részletezni csak mint egy barátnak elmondom a gondjaim,örömöm. Úgy nagyjából megtudtál mindent rólam :)) kedvenc kajám a tonhalas tészta na meg a tejfölös tészta :D Leves a halászlé . Gyűlölöm a hús levest xD Nem tom miért :$ Kicsit elhanyagolt az írásom. Jah, meg az ital az a barackos ice tea ŁŁ Jó lesz ez a blog. Elég furcsa leszek. És nem nagyon bírom a kritikáát xd. Akkor kapsz tőlem egy képet :)

Ezen nem nagyon látszom ezért jön még egy kép :D Ám jó ez a szív *o*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez egy kicsit homcsi. de ez már jobban hasonlít rám :D Fotózkodós kedvemben voltam a facebookon webcamon fotóztaam *o*  Remélem érted ;)

 

 

 

 

 

 

Facebook profil <3 ez annyira tetszik

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsilinkecs.blog.hu/api/trackback/id/tr863014433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása