( 2011.jun.27 - Életeem Linkecs Vivien)

Életeem

Az életem ilyeen :D Lehet hogy érdekeel ;)

Látogatószámláló :D

2011.jun.27

2011.06.28. 08:36 | linkecs.vivi | Szólj hozzá!

 Ma délelőtt laptopoztam és 2 jégkrémet megettem :P Délután meg még 1 -et ;) Aztán délután elmentünk anya egyik barátnőjéhez ahol Qvadoztunk, csónakáztunk , tehát megtanultam evezni és motorozni. A Qvad-ba az volt a legjobb amikor anya barátnőjének fia mögé ültem és mint az állat száguldoztunk. Hozok képeket is , hogy eltudd képzelni. Csónakkal mentünk két kört és halat is akartunk fogni.. De az nem sikerült. Meg PSP-ztünk ami nekem nem nagyon mey. Hisz autós :DD Én ezért elkértem az ikerteóm telóját és azon játszottam. Néztük a Vivát és kritizáltuk az előadókat :D Meg volt náluk felülö gép és én pont fordítva ültem rá, elég égő volt :D Meg volt neki olyan találd ki játéka amikor gondolsz vmire és ő kitalálja. Én a nevére gondoltam és a ci*ány, és a hegyikecske jött ki xD Nekem meg a motor meg aaa.... nem tom :S Az a lényeg hogy jól telt a nap. Jah igen meg voltunk cseresznyézni, vagy meggyezni. Meg amikor mentünk a csónakhoz azelőtt kiszökött két kutya és úgy megijedtünk xD Meg voltunk egy dombon amit lehetett látni a házból és onnan a házat is lehetett látni , így hát integettünk nekik :DD Akkor hozom a fényképeket :))


 A Qvadon vagyok :D Isteneem *o* Azért jó kéép :))

 

 EElőröl is egy kéép :D Száguldozááááás ŁŁ

 

AA dombon. Ahogy emítettem.Szép,mi? Nagyon széép :))

ENNYI MÁRA!

 

De ezt még megnézem: 

http://tv2.hu/jobanrosszban/video/joban-rosszban-1521-resz

 

pussz

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsilinkecs.blog.hu/api/trackback/id/tr73020843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása