( 2011.jun.26. - Életeem Linkecs Vivien)

Életeem

Az életem ilyeen :D Lehet hogy érdekeel ;)

Látogatószámláló :D

2011.jun.26.

2011.06.26. 17:55 | linkecs.vivi | 1 komment

 

 Ma eljött a nagytesóm vagyis nővérem a pasijával hozzánk és eggyütt ebédeltünk. Apa gulyást csinált kint bográcsba (nyamii). Ebéd előtt blog lehetőségeket néztem,mert itt nem tudom hogy kell fejlécet feltenni. :P Ebéd közben az ikertesóm kutyája egy nagyot nyűszített , azt hittük megcsípte egy méh. Még azóta se tudjuk mi volt a baja. Ebéd után is böngésztem a blog lehetőségeket de úgy döntöttem maradok ennél *-*Majd kitanulom ezt is :D Ma csináltam egy vidit a zsvv.ml-nek :)) Azt a programot is kitanultam,ez a blog se fog kifogni rajtam ;) Most az ikertesómmal játszottunk fireboy & watergirl 2-őt aztán elmentem. Azelőtt ettem egy Magnum Minit :] Meg ittam banánturmixoot (L) Tehát végülis jól telt a nap. Most fotókat nézegetek a hotelünkról. HOTEL ANNABELLA BALATONFÜRED Nagyon szép hely. Úgy várom máár.  <<L>> Teszek ide fel képekeet. Messze még az éjj >.<

 

 

Ugye milyen széép? Már annyira vágyok oda. Nem birom ki :(( Most filmet nézeek :$ Disney Channelen :D Szeretem a filmekeet. Holnap biztos írok. Talán este még folytatom a blogot ha történt valami :)

  Foresz a barátoom :D Imáádlaaaaak (L) Majd írok a nyaralásról meg hozok fotót , de még messze van. Július ... án a nyaralás előtt  nappal megyünk kakas fesztiválra :DD Nah arról is hozok most fotót meg egy-két új képet magamról 

 

 

 

Ez a kép magáért beszél :PP Minden rajta van. Nem 

 sokáig maradunk.

 

Becsaptalaak xD Ez nem új. De szerintem ezen cuki vok :D Ez Régi.

Akkor jön a friss *w*

Hát nem olyan jó, de nem is olyan rosz. Ezzel búcsúzom mára :DD

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsilinkecs.blog.hu/api/trackback/id/tr573016485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása