( 2011.jun.28. - Életeem Linkecs Vivien)

Életeem

Az életem ilyeen :D Lehet hogy érdekeel ;)

Látogatószámláló :D

2011.jun.28.

2011.06.28. 19:10 | linkecs.vivi | Szólj hozzá!

 

Ma délelőtt laptopoztam és bepakoltam félig a bőröndönbe :D.Megnéztük anyukámmal és az ikertesómmal a Jóban Rosszbant a neten <3 Mert tegnap lemaradt :S Ebédre megin halászleveet ettem :P 2-re mentünk úszni,de előtte bevásároltunk. 10 mell 8 gyors úszást végeztem el xD Amikor hazamentünk alig volt egy kis idő és áthozta anya Botondot. Játszottunk Fireboy és Watergirl 2-őt és kritizáltunk sorozatot meg zenéket. Meg egymáást xD Elemnt a net :S Visszajött :D Egy újraindítás kellet. Aztán veszekedtünk hogy szeleckei dávid a testvérével indult-e a megasztárba. És az ikertesóm nyert mert igeen. Meghogy horvát tamás az iker tesójával vagy a barátjával indult a csiszbee xD És én meg az ikertesóm nyert :DD Music Channel <3 Most uncsizunk...

 

 

 

Hush Hush - Alexis Jordan :D Hangulat fokozó. És most jön Varga Viktor- Jól van ez. :D Music Channel <3

 

 

Elment. Tévé.Aztán alváás.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsilinkecs.blog.hu/api/trackback/id/tr853022643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása